(0212) 220 12 66
(0212) 220 54 57

Ürün İade ve Değişim Şartları

 

Tüm Ürünlerimiz, 2 Yıl Ürün 10 Yıl Yedek Parça garantisi olarak Tedarikçi Firma Garantisi kapsamı altındadır. Ürünün ilk teslimatında garanti kapsamı ile ilgili her hangi bir sorun çıkması dahilinde 5 iş günü içerisinde ürünü firmamızın anlaşmalı kargosu ile Kargo bedeli tarafımıza ait olmak üzere firmamıza gönderebilirsiniz. Garanti kapsamında her hangi bir sorun çıkması halinde, gerekli olması durumunda yerinde servis veya belirteceğimiz en yakın yetkili servis noktamızın adresine kargo ile ürünün tamamı veya parçanın kendisinin gönderilmesi talep edilebilir. Anlaşmalı kargolarımız dışında her hangi bir ürün veya parça gönderilmesi durumunda Kargo bedeli müşteriye aittir. Lütfen ürünleri göndermeden önce adres ve diğer bilgiler için bizim ile iletişime geçiniz.

İnternet üzerinden satın alınan tüm ürünlerimizde, hiç bir sebep göstermeksizin 10 GÜN içerisinde iade edebilirsiniz. Bu garanti kapsamı, teslim aldığınız ürünün, tarafınızdan kullanılmamış ve herhangi bir yerine zarar gelmemiş olması durumunda geçerlidir. Ürünün ayıplı olması durumunda ise 30 gün içerisinde iade edebilirsiniz. Mesafeli satışlar gereği sebepsiz iadelerde Kargo Bedeli müşteriye aittir.

Akülü Tekerlekli Sandalye, Akülü Sandalye  onlarca marka, model ve fiyat seçeneği ile  Carmengrup ‘ ta bulabilirsiniz..

 

 

Ürün iade süresi ne kadardır?

  1. Mazeretsiz iade ve ürün değişimleri: Ürün çeşitli sebeplerle beklentinizi karşılamadı ise 10 gün içerisinde mazeretsiz iade hakkınız bulunmaktadır. 10  günü aşan sürelerde ise geri ödeme yoluyla iade yapılmamaktadır. 
  2. Ayıplı ürünler: Üründen kaynaklanan herhangi bir kusurdan dolayı yapacağınız iadelerde ise aldığınız ürünü teslim tarihinden itibaren 10  gün içerisinde iade edebilirsiniz. Garanti süresi içerisinde karşılaştığınız problemler için firma telefonumuzdan bizi arayarak bilgi edinebilirsiniz

 

Siparişimi kargoya verilmeden nasıl iptal ederim?

Siparişinizi kargoya verilmeden iptal etmek isterseniz talebinizi aynı gün içerisinde telefon yoluyla bizi arayarak talebinizi iletmeniz gerekmektedir. Siparişiniz yola çıkmış olursa bu durum size bildirilecek ve iade işlemleri gerekli olacaktır.

 

Ürün iadesinde yapılması ve dikkat edilmesi gerekenler nelerdir?

  • Ürünü orijinal faturası ile birlikte göndermeli ve faturanızı mutlaka göndereceğiniz paketin içerisine koymalısınız. Faturasız gönderilen iadeler kabul edilememektedir.
  • İade edeceğiniz ürünün kullanılmamış, kullanım hatası sonucu zarar görmemiş ya da paketinin hasar görmemiş olması gerekmektedir. İade etmek istediğiniz ürünleri tüm aksesuarları ve orijinal kutusu ile göndermeniz gerekmektedir.
  • Ürünler adresimize gönderilirken orijinal kutusu zarar görmeyecek şekilde muhafaza edilmelidir. Yani; ürünler kargoya direkt orijinal kutusu ile değil, orijinal kutusunun koruyucu bir koliye yerleştirilmesinden sonra gönderilmelidir.
  • Eğer ürünün faturası şirket adına kesilmiş ise iade işlemi için kurumun düzenlemiş olduğu 'iade faturası' ve 'iade irsaliyesi' (ya da irsaliyeli fatura) gönderilmesi zorunludur. Aksi durumda, faturası kurumlar adına düzenlenen siparişlerin iadeleri yapılamamaktadır.

 

Ürün iadesinde kargo ücreti kim tarafından karşılanır?

İade prosedürüne uygun sürelerde yapılan tüm iade işlemlerinde ürünleri  UPS Kargo ile karşı ödemeli olarak gönderebilirsiniz. Ürünü göndermeden önce iade sebebinizi telefon yoluyla bize iletmeniz gerekmektedir. 

 

Hangi ürünler iade kapsamı dışındadır?

Özel yapım ve Sipariş ürünleri..

 

İadeler için geri ödeme süresi ne kadardır?

10 gün

 

İade adresi nedir?

İade adresi iletişim sayfamızda yazan firma adresimizdir.

 

Ürünün ambalajı zarar gördü ise yine de iade edebilir miyim?

Firmamız ambalaj hasarının miktarına göre ürünü iade almama hakkına sahiptir.

 

Ürün kargodan hasarlı çıktı, bu durumda ne yapmalıyım?

Size teslim edilen paketin içinden ürünün hasarlı, ezik ya da ıslak çıkması durumunda:

  • Durumu teslimat sırasında fark ediyorsanız paketi teslim almayınız.
  • Durumu teslimattan sonra fark ettiyseniz:
  1. Ürünün ve kutunun fotoğraflarını çekmeniz gereklidir
  2. Firma telefonumuzdan bizi arayıp durumu anlatmanız gerekmektedir.

Söz konusu işlemleri yaptıktan sonra ürünler tarafınıza sağlam olarak yeniden gönderilecek ya da ürün bedeli iade edilecektir. Elinize geçen hasarlı paket ile ilgili yapmanız gerekenler temsilcimiz tarafından size telefonda anlatılacaktır.

 
© 2016 Engelli AVM - engelliavm.com